امیر موسوی: ارتش به همکاری با هلال احمر افتخار می‌کند

سیاسی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش افتخار می‌کند که در راستای رسیدگی به امور مردم کشورمان و خدمت‌رسانی به آن‌ها، همکاری و تعامل دو جانبه با جمعیت هلال احمر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی  در  دیدار  با پیرحسین کولیوند، به جمعیت هلال احمر کشور و رئیس این جمعیت برای دریافت عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی که اخیراً به جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفته است، تبریک گفت.

وی در ادامه عملکرد کارکنان متعهد، داوطلب و جان‌برکف جمعیت هلال احمر در نجات جان مردم را مصداق بارز فداکاری و از خودگذشتگی دانست و خاطرنشان کرد: این کارکنان در عرصه‌ها و میدان‌های حساس، جانشان را در طبق اخلاص نهاده و پشتوانه‌ای مطمئن برای مردم کشورمان و یاری رسان دیگر کشورها در زمان حوادث و بلیات و کمک رسانی ها هستند.

موسوی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در راستای رسیدگی به امور مردم کشورمان و خدمت‌رسانی به آن‌ها همکاری و تعامل دو جانبه با این جمعیت داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه نیروهای مسلح و جمعیت هلال احمر ثابت کرده اند در راستای امدادرسانی به مردم شریف و گرانقدر ایران اسلامی همیشه پیش‌قدم بوده و بعد از این نیز خواهند بود.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار ضمن تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی و … بیشینه‌ی ظرفیت خود را برای امدادرسانی به مردم پای کار آورده و همواره موجب دلگرمی جمعیت هلال احمر بوده است.

وی افزود: ظرفیت بالگردی و هواپیمایی ارتش در بسیاری از بحران‌ها گره‌گشا بوده و علاوه بر نیروی انسانی مخلص و پای کار، تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همواره به کمک مردم آمده و نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری ایفا کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در پایان ضمن استقبال از تعامل هم‌افزا و حداکثری با ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این جمعیت را برای آموزش و عضوگیری خانواده بزرگ ارتش در حوزه ماموریت های هلال احمر و امدادرسانی اعلام کرد.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نوشتهٔ پیشین
استقبال دولت نجات ملی یمن از نزدیک شدن روابط ایرانی-عربی
نوشتهٔ بعدی
مراسم تجدید بیعت ائمه جمعه سراسر کشور با آرمان‌های امام خمینی(ره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید