خط خورده بزرگ پرسپولیس پای پرواز دوحه

ورزش

 به گزارش شرق نیوز به نقل از آرمان ملی ، از دقایقی بعد تیم پرسپولیس در حالی اولین جلسه تمرینی خود در دوحه را آغاز خواهد کرد که کارلوس گاریدو نفرات موردنظر خود برای این دیدار حساس را به خط کرده و قصد دارد پروسه آماده‌سازی برای دیدار حساس مقابل السد را در فاصله سه روز تا این بازی با جدیت بیشتری پیش ببرد.

از روز گذشته و پس از سفر زودهنگام پرسپولیس به قطر، شایعاتی در مورد خط خوردن سروش رفیعی، عیسی آل‌کثیر و سعید صادقی وجود داشت که موجی از واکنش‌ها را در میان هواداران پرسپولیس برانگیخت. گفته می‌شد که این نفرات در بازی با السد حضور نخواهند داشت اما حالا دو بازیکن در محل اردوی این تیم دیده شده‌اند.

عیسی و سروش بازیکنانی هستند که با تیم پرسپولیس راهی دوحه شدند تا در دیدار با السد شرکت کنند اما در بین لیست مسافران سرخپوشان خبری از سعید صادقی نیست تا او دیدار حساس با السد را از دست بدهد و گاریدو دوباره روی نامش قلم قرمز بکشد.

این در حالی است که گاریدو حتی برای بازی دوستانه اخیر پرسپولیس هم ترجیح داد از سعید صادقی استفاده نکند و این بازیکن را روی سکو نشاند تا به این ترتیب او کاملا از ذهنیت سرمربی اسپانیایی برای بازی آسیایی خارج شده باشد.

صادقی که پیش از این هم یک بار از تمرین پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، حالا باید در تهران تمرینات خود را انجام دهد و امیدوار باشد که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از تصمیم خود برای کنار گذاشتن او صرف نظر کند و این بازیکن را در بازی‌های بعدی به کار بگیرد.

این در حالی است که قرمزهای پایتخت برای بازی حساس با السد، حسین کنعانی و اوستون اورونوف را هم در اختیار ندارند و حداقل دو تغییر در ترکیب تیم خود برای این بازی ایجاد خواهند کرد.

نوشتهٔ پیشین
بکام: مسی را تحت تاثیر پرز و رئال خریدم
نوشتهٔ بعدی
واکنش تند آتیلا حجازی به سرمربی جدید استقلال/ عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار