اورونوف از باشگاه پرسپولیس شاکی شد!

ورزش

به گزارش خبرورزشی به نقل از مهر، پرسپولیس در حالی تن به شکست یک بر صفر مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا داد که علاوه بر محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون اورونوف را هم در اختیار نداشت.

هافبک تیم ملی ازبکستان با وجود مخالفت پزشکان پرسپولیس، در ترکیب ازبک‌ها مقابل ایران برای ۲۹ دقیقه بازی کرد تا همین امر باعث تشدید مصدومیت او و عدم حضورش در بازی با السد شود. او که به بهانه مصدومیت برای پرسپولیس در مهمترین بازیها بازی نکرده و برای مداوا در تهران نماند!

از این رو باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت از فدراسیون فوتبال ازبکستان بابت استفاده از اورونوف و تشدید مصدومیت او گرفت تا غرامتی را از فیفا -نه ازبکستان- دریافت کند. قانونی که برای همین مواقع وضع شده و معلوم نیست چرا باید بازیکن ناراحت باشد!

همین امر با دلخوری اورونوف همراه شده و او خواهان عدم ثبت این شکایت از ازبکستان شده است تا مبادا هموطنانش ناراحت شوند! هافبک ازبک که در پرسپولیس مشهور شد و به لطف پرسپولیس حالا مشتریانی دارد و همه می دانند قصدی برای ماندن ندارد! در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و می‌خواهد فدراسیون ازبکستان متضرر نشود، حالا پرسپولیس که مهم نیست!

اورونوف که سه بازی فصل جاری سرخ‌ها در لیگ برتر را هم از دست داده است یکی از غایبان تیم در جدال با شمس آذر قزوین در ۵ آبان ماه خواهد بود. او در این فصل هنوز یک بازی برای قرمزها نکرده و انگار مدام دنبال بهانه برای رفتن می گردد!

نوشتهٔ پیشین
هاشمی نسب: مادرم را در بازار خرمشهر با لگد زدند/ فقط علی پروین و یک نفر دیگر را هرگز نمی‌بخشم/ ماجرای رفتنم به استقلال را همین یک‌بار می‌گویم
نوشتهٔ بعدی
گاریدو به دنبال آنالیز الغرافه مقابل الوصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار