اعتراف بازیکن سابق استقلال؛ پرسپولیس اروپاست!

ورزش

فرشید باقری هافبک مس رفسنجان که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد درخصوص حاشیه‌های بازی در آبی‌پوشان پایتخت گفت: من چند سال فشار را در استقلال لمس کردم یعنی بازیکنی که آنجا بازی می‌کند تحت فشار قرارداده می‌شود و یک جو سنگینی علیه بازیکن به راه انداخته می‌شود و آن بازیکن نمی‌تواند کیفیت خودش را ارائه دهد نه اینکه سهوی باشد.

هافبک سابق استقلال افزود: این فشار از سمت هواداران استقلال نیست بلکه از سمت اینستاگرام و فضای مجازی وارد می‌شود.

باقری گفت:‌ حال این روزهای استقلال نه حال این سال‌های استقلال خوب نبوده است و دو جامی که در این چند سال کسب شده شاید اتفاقی بوده و استقلال از لحاظ ساختار مشکل دارد.

هافبک سابق آبی‌ها افزود: من با مسعود ریگی صحبت می‌کردم و می‌گفتم استقلال یا پرسپولیس؟ و او به من می‌گفت آقا اینجا راحتیم. اینجا همه چیز سرجاش و روال است. شما وقتی باشگاه پرسپولیس را نگاه می‌کنی یک مجموعه خوب مثل کاظمی را دارد که صبح بازیکن می‌رود و به تمرین می‌پردازد و انگار مثل اروپاست برخلاف استقلال که من در چند سالی که آنجا بودم چنین چیزی را ندیدم و استقلال همیشه درگیر زمین تمرین بودیم و این خیلی خنده‌دار است برای مجموعه‌ای مثل استقلال و همیشه یک فشار خیلی زیادی روی چه مدیر چه بازیکن و چی مربی استقلال بوده پرسپولیس هیچ وقت آن را درک نکرده است.

باقری تصریح کرد: با حسین کنعانی‌زادگان به استقلال آمدیم و خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و حسین خیلی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به من داشت و رفت به پرسپولیس به تیم ملی رسید و لژیونر شد.

بیشتر بخوانید:  ویدیو| کار قشنگ رونالدو؛ دلداری CR7 به ستاره استقلال

نوشتهٔ پیشین
میراث تلخ نکونام و رفقا برای استقلال/ آبی‌ها معجزه می‌خواهند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار