وام ۵۰ میلیونی خرید کالا/یک وام ۵۰ میلیونی برای خرید کالا به بازنشستگان

اخبار, اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ایرانیان نیوز وام ۵۰ میلیونی خرید کالا: یک وام ۵۰ میلیونی برای خرید کالا به بازنشستگان که تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند، اختصاص پیدا می‌کند.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

وام ۵۰ میلیونی خرید کالا/یک وام ۵۰ میلیونی برای خرید کالا به بازنشستگان

وام بازنشستگان کشوری: هنوز اطلاعات خاصی از آن به بیرون درز نکرده و تنها می‌دانیم قرار است با نرخ سود سالانه چهار درصد و در ۶۰ قسط به بازنشستگان کشوری پرداخت شود. با رشد ۱۴۰ درصدی وام بازنشستگان کشوری در بازه پنج ساله، هر بازنشسته باید بابت دریافت تسهیلات ۹۲ میلیون تومانی در ماه بیش از یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان بابت وام پنج ساله پرداخت کنند. جمع کل اقساط وام پنج ساله بازنشستگان حدود ۱۰۳ میلیون تومان و سود کل وام ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

بازنشستگان

وام ۵۰ میلیونی خرید کالا/یک وام ۵۰ میلیونی برای خرید کالا به بازنشستگان

وام ۵۰ میلیونی خرید کالا: یک وام ۵۰ میلیونی برای خرید کالا به بازنشستگانی که تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند، اختصاص پیدا می‌کند. اگر قصد دریافت این وام را دارید، باید ابتدا سری به ساید خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری بزنید. بعد از آن نوبت طرح یاری می‌رسد که آنجا باید یکی از لینک‌های فروشگاه لوازم خانگی را انتخاب کنید. در این بخش امکان خرید لوازم خانگی مختلف وجود دارد.

وام مسکن بازنشستگان کشوری: بازنشستگان کشوری که در ۱۰ سال اخیر از خدمات اعتباری بانک مسکن استفاده نکرده‌اند می‌توانند وام مسکن دریافت کنند. اگر بازنشسته ساکن تهران باشد مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومانی است و اگر در سایر شهرها ساکن است، می‌تواند برای وام مسکن ۴۰ میلیونی ثبت نام کند.

شرط و شروطی هم برای وام بازنشستگان کشوری در بخش مسکن در نظر گرفته شده، برای مثال متقاضی وام و همسرش نباید صاحب خانه باشند. از زمان بازنشستگی حداقل پنج سال گذشته باشد و دریافتی ماهانه کمتر از سه میلیون تومان باشد. مدت زمان بازپرداخت وام مسکن ۱۰ سال و سود آن بین چهار تا ۹ درصد است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع :
ایرانیان نیوز 

نوشتهٔ پیشین
وام بازنشستگان /آشنایی با انواع وام بازنشستگان تامین اجتماعی
نوشتهٔ بعدی
ساعت کاری بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار