واکنش به خبر درگیری رامین رضاییان با سرمربی استقلال؛ تمام قد پشت موسیمانه هستیم

ورزش

سرپرست استقلال در خصوص شکست استقلال برابر خیبر خرم آباد اظهار داشت: تیم ما در این بازی خوب نبود و متحمل شکست سنگینی شد؛ لذا هوادار حق دارد معترض باشد. من به عنوان سرپرست تیم از هواداران این تیم خجالت می‌کشم و امیدوارم زودتر شرایط مان درست شود.

عالمی در خصوص درگیری در فرودگاه گفت: آنطور که از خود آقا سهراب شنیدم یک هوادار معترض که از شرایط تیم ناراحت بود، انتقادهایی داشت  اما داستان این طور که بعضی از حاشیه سازان به آن پرداختند، نبود. متاسفانه این اتفاق را خیلی بزرگ جلوه دادند.

به گزارش خبرورزشی به نقل از برنا، وی همچنین با رد درگیری لفظی بین رامین رضاییان و موسیمانه گفت: واقعا نمی‌دانم این شایعات را از کجا می‌سازند. هیچ درگیری در رختکن استقلال نبوده و اصلا درگیری لفظی هم بین این دو نفر رخ نداد. سرمربی تیم از عملکرد بازیکنان ناراضی بودند و در صحبت با آنها مواردی را گوشزد کردند تا شرایط استقلال بهتر شود.

سرپرست استقلال با حمایت از سرمربی آفریقایی  این تیم گفت: موسیمانه مربی بزرگ و با تجربه‌ای است و ما تمام قد از او حمایت می‌کنیم. موسیمانه فقط یک جلسه استقلال را برای بازی با خیبر تمرین داده بود و شک ندارم که او استقلالی پر قدرت‌تر را خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: فقط نکونام می‌تواند پاسخگو باشد؛ هواداران فصل پیش استقلال را دوم کردند/ حسینی جلوی فاجعه را گرفت/ بازیکن آماتور استقلال دلیل اصلی گل خوردن بود!

نوشتهٔ پیشین
طعنه سنگین پیام صادقیان به استقلالی‌ها؛ کم کم دارم نگران میشم… +عکس
نوشتهٔ بعدی
لیگ برتر دیگر برای استقلال تمام شده است/ یادم نمی‌آید استقلال در ۲ بازی ۶ گل خورده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار