معلمان برای معرفی خدمات صندوق بیمه به مناطق مرزی و عشایر همراهی کنند

اقتصاد, جامعه

معلمان برای معرفی خدمات صندوق بیمه به مناطق مرزی و عشایر همراهی کنند

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار کرد: معلمان برای معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستاها و مناطق مرزی و عشایری ما را همراهی کنند. 

بیت‌اله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر) در مراسم تجلیل از معلمان، معاونان و مدیران منتخب شهرستان میاندوآب تصریح کرد: کشاورزان، روستائیان و عشایر تضمین‌کننده امنیت غذایی بوده و قشر مولد جامعه هستند، لذا معلمان برای معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستاها و مناطق مرزی و عشایری ما را همراهی کنند. 

در ادامه این نشست، مهدی عیسی‌زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) گفت: صندوق‌ها بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان بدهی دارند ولی در میان صندوق‌ها، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، صندوقی چابک و قوی است. 

وی با بیان این‌که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نسبت به بقیه صندوق‌ها، وضعیت مطلوبی دارد، تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، صندوقی جوان، قوی و سرحال است که سبب آبادانی مناطق عشایری و روستایی شده است.

انتهای پیام/

نوشتهٔ پیشین
قیمت سکه ریخت/ خریداران بازار سکه غیب شدند
نوشتهٔ بعدی
تکذیب شایعات مطرح شده پیرامون دریافت خودروهای رانتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید