تدوین استراتژی برای توسعه ارتباطات تجاری تهران-مسکو

اخبار, اقتصاد

تدوین استراتژی برای توسعه ارتباطات تجاری تهران-مسکو

نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی با روسیه، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، در نشست بررسی توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل دریایی در روابط تجاری با روسیه که مدیران عامل شرکت ملی‌نفتکش، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت‌های بخش‌خصوصی فعال در حوزه بندری ودریایی خزر حضور داشتند، راهبردهای توسعه روابط تجاری با روسیه در دو حوزه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

علی‌اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست بر استراتژی ” تهیه طرح الزامات کانتینری شدن حمل‌ونقل در خزر”، ” اقتصادی کردن تجارت در دریای خزر”، ” افزایش ناوگان و ظرفیت حمل‌ونقل دریایی ایران در خزر” و ” تهیه طرح بانکرینگ در خزر” تاکید کرد.

به گزارش سازمان بنادر ودریانوردی، در این نشست همچنین سایر مدیران و فعالان بخش خصوصی ضمن بیان ظرفیت‌های حمل‌ونقلی و تجاری ایران در روابط اقتصادی با مسکو و با اشاره به چالش‌ها و مشکلات مزمن روابط منطقه‌ای و دوجانبه با روسیه، بر اجرایی شدن و توسعه ارتباطات تجاری و بازرگانی با این کشور با حفظ ملاحظات سیاسی و دیپلماتیک و اتخاذ تصمیمات راهبردی میان مدت و بلند مدت تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

نوشتهٔ پیشین
مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان امشب واریز می‌شود
نوشتهٔ بعدی
روسیه افزایش صادرات گاز را به مجارستان بررسی می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید